فاکتورهای IT مدیریت ارتباط با مشتری crm
مدیریت ارتباط با مشتری -CRM
با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر BPMS شبکه فردا ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری، بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری و پیاده سازی فرایندهای مشتری محور را در سازمان خود تجربه نمائید.
فاکتورهای IT در CRM
بازاریابی سنتی (به روش توده ای و جمعی) نیازی به استفاده از تکنولوژی گسترده اطلاعات ندارد؛ زیرا نیازی به تمایز قائل شدن، دیفرانسیل گرفتن و اثر متقابل آن و سفارشی کردن نیازهای فردی مشتری وجود ندارد. اگرچه برخی استدلال می کنند که IT نقش کوچکی در CRM دارد، هر ۴ وظیفه کلیدی CRM ارتباط سنگینی با تکنولوژی اطلاعات و سیستمها دارد.
جدول زیر، این رابطه برای فرآیند بازاریابی، برای اهداف، برای بازاریابی توده ای، برای CRM و برای تکنولوژِی اطلاعات در CRM نشان می دهد.
فاکتورهای IT در CRM | ||||
فرآیند (پردازش) | شناسایی | تفکیک، تمیز مطالب از یکدیگر | فعل و انفعال (عمل دوچیز روی یکدیگر) | بهبوددادن به سیستم برای تطابق بانیازهای مشتری |
Goal (اهداف) | شناختن مشتری منحصر بفرد | ارزیابی بهاء(قیمت) و نیاز مشتری | ساخت ارتباط مداوم دوچیز بهم مرتبط | برآوردن نیازهای مشتری تولیدبرتری(سود) |
بازاریابی توده ای (سنتی) | هرگز | دسته بندی | مرکز تماس | حسابداری، فروش، خدمات |
CRM | سیستم پرسنلی مشتری | مرحله تجزیه و تحلیل منحصر بفرد | مرکز تماس مدیر عکس العمل خودکار سیستم | فروش خودکار فرآیند بازاریابی خودکار |
تکنولوژی اطلاعات | فایل کوچکی که هنگام اتصال به کامپیوتر ذخیره میشود، تنظیم یک وب سایت | استخراج دادهها آموزش سازمانی | کاربرد وب ارتباط بی سیم | ERP تجارت الکترونیک |
در صورت تمایل انجام دهید