پشتیبانی

پشتیانی از سرویس های ارائه شده و مشتریان در قالب پشتیبانی اینترنتی -- تیکت -- می باشد.
در صورت لزوم برای انجام امور پشتیبانی های لازمه می توانید در سامانه الکترونیکی شرکت شبکه فردا که شامل لینک های زیر می شود، ثبت نام به عمل آورید.

" برای وارد شدن به سیستم پشتیبانی می توانید به این لینک بروید. "
" و برای ثبت نام در سیستم پشتیبانی ما، به این لینک رفته و فرم درخواست حساب کاربری را تکمیل کنید. "

پشتیبانی

سیستم پشتیانی شامل فرآیند ثبت تیکت می باشد که کاربران می توانند، درخواست خود را با توجه به عناوین پروژه های مختلف ثبت نموده و منتظر دریافت پاسخ از سوی کارشناسان شبکه فردا باشید. همچنین کلیه پاسخ ها به ایمیل ثبت کننده ارسال خواهد شد.

نظرسنجی