ارایه راهکارهای سازمانی|سیستم مدیریت فرایندهای کسب وکار
راهکارهای سازمانی شبکه فردا
پرتال سازمانی، سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مدیریت اسناد، مدیریت دانش، معماری سرویس گرا و معماری اطلاعات از نیازمندیهای اصلی سازمان ها در عصر حاضر به شمار می رود.
مدیریت فرآیندهای کسب و کار
فرآیند مجموعه فعالیتهای متوالی و مرتبط به هم بوده که محصول خاصی را به وجود می آورد و برای ایجاد این محصول به درون داده های خاصی (ورودی) نیاز دارد که زمینه را برای درست عمل نمودن آن فراهم می سازند. این فرآیندها فرآیند های عملیاتی را پشتیبانی می کنند. مثل حسابداری، استخدام و فناوری اطلاعات و ... (ادامه مطلب)
معماری سرویس گرا
امروزه ناهماهنگی یکی از مشکلات دنیای IT است، چرا که در شرکتها از برنامه های زیادی با زبانهای مختلف استفاده شده است و قطعاً این برنامه ها باید قادر به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر باشند. و این ایجاد ارتباط موضوعی سخت و دشوار است. سیستم های قدیمی که با زبانهایی که پشتیبان آنها پلت فرم های در حال ... (ادامه مطلب)
سیستم مدیریت اسناد
رشد فزاینده در حجم اطلاعات با بیش از ۸۵% اطلاعات ساختار نیافته، پیچیدگی ایجاد شده در نتیجه منابع متنوع اطلاعات و طبیعت اطلاعات چالشهایی را در مدیریت کارای اطلاعات ایجاد مینماید. بهمنظور کسب بینش از اطلاعات موجود، سازمانها به رویکردی جامع نیاز دارند تا بتوانند ارائه، دسترسی، نگهداری، تحلیل و ... (ادامه مطلب)
پرتال سازمانی
در دو دهه اخیر مقوله "پرتال" یکی از موضوعاتی است که به میزان زیادی مورد بحث و توجه بخش IT در اکثر سازمانها قرار گرفته است. بطور خلاصه، پرتال یک سیستم مبتنی بروب است که توابع و ویژگیهایی را برای تشخیص و تایید کاربران خود فراهم کرده و جهت تسهیل در دسترسی به اطلاعات و سرویسهایی که مورد توجه کاربر ... (ادامه مطلب)
هوش تجاری (BI)
هوش تجاری، نه بعنوان یک محصول و نه بعنوان یک سیستم، بلکه بعنوان یک معماری موردنظر است که شامل مجموعه ای از برنامه های کاربردی و تحلیلی است که به استناد پایگاه های داده عملیاتی و تحلیلی به اخذ و کمک به اخذ تصمیم برای فعالیت های هوشمند تجاری می پردازند ... (ادامه مطلب)
مدیریت دانش (KM)
مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته های علمی (Knowledge management- KM) در دسترس قرار دادن نظاممند اطلاعات و اندوختههای علمی است، به گونهای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. طیف وسیعی از ... (ادامه مطلب)
معماری اطلاعات
ترکیبی از سازمان، برچسب زدن، و طرح پیمایشی در بین یک سیستم اطلاعاتی . طراحی بنیادین یک فضای اطلاعاتی بمنظور آسان کردن تکمیل وظایف و دسترسی شهودی به محتوا . هنر و علم ساختاربندی و طبقه بندی وب سایت ها و اینترانت برای کمک به مردم تا اطلاعات را بیابند و مدیریت کنند . یک دیسیپلین ضروری و ... (ادامه مطلب)
مدیریت ارتباط با مشتری
برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. CRM در واقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری .... (ادامه مطلب)