تجاری و بازرگانی
- بهترین روشها برای رهگیری پروژههای شش سیگما
- سامانه پشتیبانی آنلاین (تیکت)
- سامانه انبارداری و ثبت سفارشات
- سامانه صدور مجوز
- سامانه ثبت نام آزمون
- سامانه پیشنهادات و انتقادات
- سامانه ایجاد و جمع آوری بانک های اطلاعاتی
- سامانه ارتباط با مشتری CRM
- سامانه مکاتبات و اتوماسیون اداری
- سامانه ثبت نام استخدام
- سامانه زیر سیستم فروش
- سامانه بازاریابی و امور مشتریان
- سامانه ثبت نام در کنفرانس و کارگاه
- سامانه مدیریت و یکپارچگی حسابهای کاربری
- سامانه مدیریت محتوای پرتال
- سامانه ثبت درخواست مرخصی
- سامانه ثبت درخواست وام
- سامانه ثبت فعالیت های ماهیانه
- سامانه ثبت و سفارش کالا
- سامانه مدیریت درخواست وام به شرکت ها
- سامانه ثبت و مدیریت درخواست خدمات (ITIL)
- سامانه مدیریت پروژه PM برمبنای BPMS
- سامانه مدیریت تعمیرات و نگهداری
- سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست
- سامانه مدیریت ناوگان (FMS)
- سامانه مدیریت قراردادها
- سامانه LMS ابری
محصولات مبتنی بر BPMS
تطبیق پذیری بالا ، سرعت و کارایی مناسب BPMS شبکه فردا امکان ساخت و طراحی هر گونه سیستم مورد نیاز در سازمانها را فراهم می آورد.
بکارگیری محصولات مبتنی بر سیستم مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS) ذی نفعان و نقش آفرینان هر کسب و کار را قادر می سازد که به سرعت فعالیت های جاری خود در بستری بروز و کارآمد بیافزایند و یا به ایجاد و بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار سازمان خود برای پاسخگویی سریع تر به مشتریان و ارباب رجوعان و خواسته های بازار دست یابند.
از ویژگیهای مهم این محصولات انعطاف پذیری بالا در تغییرات آن به منظور پوشش صد درصدی نیازمندی شما می باشد.
(سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار)
از این سامانه برای ثبت کالا و همچنین ثبت سفارش کالا استفاده می شود. فرایندهایی که بر روی این سامانه قرار دارد جهت بررسی کالا و بررسی سفارش می باشد. این سامانه ویژگی های متعددی دارد که به بیان آن می پردازیم...
(ادامه مطلب)اجرای کامل فرآیند فروش از بازاریابی تا تحویل و پشتیبانی، امکان ثبت و پیگیری کلیه اطلاعات در روند مذاکرات فروشامکان تفکیک واحدهای فروش مختلف، امکان گرفتن گزارشات متنی، نموداری و تجمیعی از وضعیت فروش قسمتهای مختلف، امکان ارتباط با سیستمهای دیگر از طریق وب سرویس ....
(ادامه مطلب)از ویژگیهای این سیستم: ثبت کلیه مذاکرات در فرآیند بازاریابی، لیست یادآوری تماس ها و مذاکرات هر شخص در کارتابل شخصی، ثبت مشخصات مشتریان و روند بازاریابی آنها، صدور پیش فاکتور و ارسال آن از طریق ایمیل و فکس، اتصال واحد فروش پس از توافق نهایی و شروع فرآیند فروش ...
(ادامه مطلب)با بهره گیری از CRM ، ارتباط مشتریان با سازمان و و نیازمندی های آنان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل صحیح قرار می گیرد. از ویژگیهای این سیستم: ثبت اطلاعات مورد نیاز مشتریان، ایجاد دید 360 درجه از مشتریان به منظور مشاهده سوابق مشتری در سازمان، امکان دسته بندی مشتریان بر...
(ادامه مطلب)