ویژگی های BPMS شبکه فردا- عناوین

ویژگی های BPMS شبکه فردا

استفاده از روش های علمی و بروز در حوزه مهندسی نرم افزار و نیروهای متخصص به منظور تولید BPMS شبکه فردا، این محصول را به یکی از برترین نرم افزارهای این حوزه تبدیل کرده است.

مقالات مدیریت فرآیند

null ویژگیهای BPMS شبکه فردا

ویژگیهای سیستم مدیریت فرایند شبکه فردا


ویژگیهای کارکردی BPMS شبکه فردا

مدلسازی فرایندمدلسازی فرایند
فرآیندهای کسب و کار از فعالیت های هماهنگ اجرا شده كه برخی از اهدف کسب وکار را مورد توجه قرار می دهند تشکیل شده است. فعالیت؛ عمل یا کاری است که از طریق فرآیند های کسب و کار ... (ادامه مطلب)

مدیریت فرآیندمدیریت فرآیند
امکان ایجاد فرآیند با استفاده از مدل ساز فرآیند به صورت کاملا تحت وب، امکان بروز رسانی فرآیند و نسخه گذاری آن، کارتابل مشاهده فعالیت ها، ایجاد داشبورد مدیریتی، سیستم نظارت بر روی نحوه اجرای فرآیندها BAM و ...(ادامه مطلب)

نظارت و مانیتورینگ فرایندنظارت و مانیتورینگ فرایند(BAM)
تحلیل فرآیندها از مهمترین قسمت های سیستم BPMS بشمار می رود. شاخص ها و تحلیل آنها اطلاعات ارزشمندی را در خصوص نحوه اجرای فرآیند ها به شما می دهد ...(ادامه مطلب)

مبتنی بر سرویسمبتنی بر سرویس

با توجه به رشد روزافزون سرویس های مبتنی بر وب و تغییر ساختاری سازمانها بر اساس رویکرد SOA وجود ابزاری برای مدیریت ، نظارت و همنواسازی سرویس های موجود امری ضروری محسوب می شود. BPMS شبکه فردا می تواند به عنوان یک میان  ...(ادامه مطلب)

فرم ساز، ذخیره و مشاهده اطلاعاتفرم‌ساز(Form Generator)
ویرایشگر عبارات محاسباتی، راهنما، دسته‌بندی فیلدها، فیلد شمارنده، تعیین ضروری بودن، ثبت كلیه اطلاعات جدید، ویرایش اطلاعات، خروجی Excel؛ فعال‌سازی و آرشیو سازی ركوردها، یکپارچگی واسط کاربری و ...(ادامه مطلب)

گزارش‌ساز (Report Generator)گزارش‌ساز(Report Generator)
گزارشات جدولی، نموداری، کیفی و تجمیعی، نموداری در قالب هیستوگرام، میله‌ای، دایره‌ای، خطی، ناحیه‌ای و عقربه‌ای، گزارشات جدولی و گرافیكی بر اساس تمامی فیلدها به‌صورت دلخواه، قابلیت خصوصی‌سازی و ...(ادامه مطلب)

موتور قوانین (Rule engine)موتور‌قوانین(Rule engine)
امکان مدیریت قوانین بر روی فرآیندها بر اساس قوانین و بخشنامه های سازمان ویرایشگر تحت وب قوانین کسب و کار، پیشنهاد کلمات کلیدی زبان انتخاب شده، رنگ بندی بخش های مختلف قانون نوشته شده به منظور مدیریت راحت تر و ... (ادامه مطلب)

سیستم مجوزدهی (دسترسی)
ایجاد امنیت و سطوح دسترسی مختلف کاربران برروی هر نوع فرم، رکورد، عملیات‌ها، دسته‌ای از فیلدها و حتی تک تک فیلدها، دادن مجوزهایی مانند اطلاعات، جستجو، ویرایش، مشاهده گردش، سابقه زنجیره مدارک و ...(ادامه مطلب)

جستجوجستجو
جستجوی ساده، جستجو بر روی تک تک فیلدها، جستجوی پیشرفته، ساخت Queryهای دلخواه، تعریف شروط جستجو، گروه‌بندی نتایج، مرتب‌سازی نتایج جستجو، ذخیره‌سازی نتایح جستجو به‌منظور بازیابی و اشتراك‌گذاری و ...(ادامه مطلب)

مدیریت اعضامدیریت اعضا
عضویت موقت، مدیریت و تعریف کاربران، سطوح دسترسی، گروه‌‌های كاربری، تخصیص نقش‌ها و واحدهای سازمانی، اطلاعات تماس کاربران، کد تصویری، رمز جدید، قابلیت لغو، تعلیق عضویت، تعریف نقش، امکان تعریف سطوح دسترسی روی نقش‌ها و...(ادامه مطلب)

ابزارهای تعاملیابزارهای تعاملی
ایمیل و پیامک؛ امکان اطلاع رسانی هر نیازیکه در سیستم تعریف شده باشد، بصورت داینامیک این امکان در تمامی فرایندهای پیاده سازی شده است، زمانبندی؛درچه زمانی چه مواردی را اجرا و یا اعلان کند و ...(ادامه مطلب)

پشتیبان‌گیریپشتیبان‌گیری
امکان پشتیبان‌گیری از ساختار فرم‌ها و فرآیندها بصورت جمعی و مجزا، امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات ثبت شده، امکان ورود اطلاعات از فایل Excel، امکان بروزرسانی اطلاعات از فایل Excel و ...(ادامه مطلب)

شخصی سازیشخصی سازی
ذخیره جستجوهای کاربر، امكان انتخاب، تعریف فیلدهای فرمولی، تعریف فیلتر و امكان تصحیح آن، امكان تعیین ترتیب ستون‌ها در نمای ستونی، تعداد ركوردها در هر صفحه، گروه بندی نتایج، مرتب‌سازی و ...(ادامه مطلب)

  تولید و مدیریت صفحاتتولید و مدیریت صفحات
تعیین لایه‌ی نماش و قالب نمایش هر صفحه، تعیین سطح دسترسی جهت مشاهده و ویرایش صفحه، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو برای هر صفحه، مشخص نمودن چگونگی بروز شدن و ...(ادامه مطلب)

ویژگیهای غیرکارکردی BPMS شبکه فردا

امنیتامنیت

ایجاد امنیت و سطوح دسترسی مختلف کاربران برروی هر نوع فرم، رکورد، عملیات‌ها، دسته‌ای از فیلدها و حتی تک تک فیلدهادادن مجوزهایی مانند اطلاعات جستجو، ویرایش و ...(ادامه مطلب)

معماری فنیمعماری فنی
پیاده سازی سیستم به صورت چند لایه می باشد و با توجه به این موضوع که کاربران برای تولید سیستم های خود نیاز به برنامه نویسی به صورت رایج را ندارند و در اصل اطلاعات خود  و ...( ادامه مطلب)
راهنما و آموزشراهنما و آموزش
مستندات سیستم در قالب کتاب، فیلم های آموزشی، اسلاید های آموزشی، مستندات FAQ و آموزشهای حضوری باعث یادگیری سریع پرسنل و کارشناسان سازمانها و ... (ادامه مطلب)
 

 

میانگین (1 رای)